הוועדה לפניות הציבור המאפשרת ללקוחות משרדי הנסיעות לפנות אליה בקשר עם טענות שיש להם על שירותים שקיבלו ממשרדים שהם חברי התאחדות.
את הוועדה לפניות הציבור רשאים לזמן הלקוח ו/או משרד הנסיעות.
כפוף להסכמת שני הצדדים, פועלת הוועדה לגישור ביניהם.
בהיעדר הסכמות, רשאית הוועדה לפסוק פיצוי לטובת הלקוח ולחייב את משרד הנסיעות לפצותו או, לחלופין, לקבוע כי אין עילה לתלונה נגד משרד הנסיעות.
הוועדה מקבלת ייעוץ משפטי מהמחלקה המשפטית בהתאחדות ושירותיה מוצעים לציבור לקוחות משרדי נסיעות שהם חברי התאחדות בלבד, ללא כל עלות.