חברים יקרים,
להלן תזכורת להודעת הגב' רפאלה רזניק ממשרד התיירות לגבי רישום למערכת החדשה לירידים:
להזכירכם, פתחנו מערכת חדשה לרישום ותשלום לירידים וסמינרים.
רבים מכם לא נרשמו עדיין למערכת.
המלצתי היא לעשות זאת בהקדם בכדי למנוע עומס ובכדי שהאישור שלנו לא יעכב אתכם מלהירשם לירידים (במיוחד לירידים/סמינרים המבוקשים שנחטפים מהר).
במידה ונרשמתם והנכם ממתינים לאישורנו, אנא העבירו לנו את מספר הח.פ של חברתכם כדי שנזין אותו במערכת.
להלן הסבר חוזר לרישום:
לינק למערכת: https://store.goisrael.com/he
לינק לדף שאלות ותשובות: https://store.goisrael.com/he/faq
לינק ללומדה מקוונת: https://learn.goisrael.com/login/index.php
הודעות והערות חשובות:
1. לא ניתן להירשם ליריד ללא השלמת תהליך התשלום.
ניתן לשמור פריט (יריד, תג, סמינר) בסל קניות למשך 24 שעות בלבד, אך אם לא יתבצע תשלום ההזמנה והרישום ליריד ימחק מהמערכת.
2. רכישת דוכן מסחרי ל-2 חברות - לא תהיה אפשרות כמו במערכת הישנה לרכוש חצי דוכן.
במערכת החדשה חברה אחת רוכשת דוכן מסחרי ל-2 חברות ומשלמת במערכת את מלוא הסכום, ועליה להתקזז בסכום עם החברה איתה היא חולקת שולחן.
לשאלות ותקלות טכניות במערכת החדשה ניתן לפנות לאריאל ראובן
02-6664289
ArielR@tourism.gov.il
צוות מחלקת ירידים ישמח לענות לשאלות שאינן בנושא טכניים.
בברכה,
רפאלה רזניק,
972-(0)2-6664217 | F 972-(0) 2-6664402 |
StuFairs@tourism.gov.il | www.tourism.gov.il