האתר הנחשב Travel Agents Central פרסם לפני כשבוע כתבה המפרטת תוצאות מחקרים שנערכו לאחרונה בארה"ב, והמוכיחים מספרית, כי בני דור המילניום סומכים על סוכני הנסיעות באופן מובהק יותר מאשר הדורות הקודמים להם, לרכישת מוצרי התיירות שלהם.
מחקר נרחב שערכה ASTA (התאחדות סוכני הנסיעות האמריקנית) מראה, כי ה"מילניאלס" מכירים בערכו המקצועי של סוכן הנסיעות. קרוב למחצית מן המילניאלס רואים ערך מוסף בפנייה לסוכן נסיעות (לעומת כשליש מדור ה-X (ילידי שנות ה-60-70) ודור ה"בייבי בום" (ילידי השנים שאחרי מלחמת העולם השניה במערב).
הנתונים במחקרים המוצגים מדברים בעד עצמם - הצעירים מבינים שפנייה למקצוען מוסיפה להם ערך, ושהערך הזה שווה להם הרבה.
נזכיר כאן כי מחקר קודם של ASTA לפני כשנה סיכם, שסוכן נסיעות חוסך לנוסע באופן ממוצע 4 שעות וכ-400 דולר.
אז אפשר וחשוב לזקוף את הגב, להכיר בערך המקצועי הייחודי שאתם מציעים ללקוחות שלכם, ולדעת שגם אם השירות שאתם מציעים לא מתאים לכולם, יש קהל מפתיע ששמח להיעזר בכם.
הכתבה מציעה תובנות נוספות, ומומלץ להכנס לקישור ולקרוא אותה.
|
|
|