הנכם מוזמנים לסדנה מעשית לקידום השירות המכירתי - נושא רלוונטי וחשוב לכל משרד נסיעות.
הסדנה עוסקת בתקשורת אפקטיבית בשירות המכירתי
פיתוח מיומנויות תקשורת בינאישית אפקטיבית לשירות מכירתי מוצלח.
התמודדות מול תלונות, מחאות ובקשות.
מלווה בסרטים, סימולציות ותרגילים הפעלתיים.
בהדרכת איריס רזין - מאמנת אירגונית ומנחת קבוצות בכירה
בעלת ניסיון עשיר בהדרכה בענף התיירות בארץ ובעולם
הירשמו עכשיו והבטיחו את מקומכם!
יום שני 28.05.18 בשעות 16:00-19:00 חדר הישיבות של להב
המרד 29 תל אביב, קומה 13
דמי השתתפות בסדנה: 50 ש"ח (כולל מע"מ)
** ביטול החל מ-7 ימים לפני מועד המפגש יחויב ב-50% מעלות ההשתתפות
** ביטול החל מ-2 ימים לפני מועד המפגש יחויב במלוא עלות ההשתתפות